torsdag 26 juni 2008

Ett försök till att blogga...




















Klockan är snart tolv på natten och jag borde knyta mig, men Niklas lurade mig att skaffa en blogg så det är väl bara att skriva på, antar jag... ;-)

Idag har jag tagit det mest konstiga beslutet i mitt liv. Jag har tackat ja till en etta på 18 kvadrat i Mariekäll i Södertälje! Helt crazy, men lite spännande att se hur det kommer att gå. Senaste lägenheten jag hade var på hela 22,3 kvadrat! Så detta blir ju en STOR omställning...eller inte!! ;-) Fast för er som inte känner mig kan jag ju tillägga att jag just nu bor inneboende hos min mor, så det är väl liksom dags att ha sitt eget igen, känner jag. Lägenheten är som sagt inte stor, men den har badkar och är fräsch och billig. Den kostar 2300 kr i månaden och ligger dessutom centralt.

1 kommentar:

Idiz sa...

Kul att du har börjat blogga! O grattis till lägenheten. Inte så stor men hyran är ju superbillig! Vart är det du jobbar någonstans? Är det i södertälje?

Skönt att vara ledig hela sommaren antar jag... :P Trevligt på semestern?

Kram Ida